Klumpedunsen jag,

Min kära sambo tyckte jag skulle dela med mig om hur klumpig jag är, så jag antar att jag resignerar och gör det nu då. Det är nämligen så att saker händer runt mig som egentligen inte borde ske.

Idag till exempel, då min sambo tyckte att jag skulle tvätta av vår köksvåg. Jag stoppar sjävklart in den under vattenkranen och sköljer av den, eftersom jag tänker att produkter man använder med mat ska tåla vatten. Numera är det vatten under vår analoga display, och den vägrar att starta ordentligt. Tydligen så har batterierna fått en kortslutning - elektricitet tål inte vatten. Ehe.

Igår var jag på rethumör och skulle sätta krokben för min sambo. Jag sparkar till hans fot lite smått, så han ska snubbla på sigsjälv. Av någon underlig anledning viker sig dock hela min fot under mig när jag hoppar åt sidan, och istället för att han ramlar - så ramlar jag rakt ned på asfalten. Mina stackars bullar, som jag har i påsen, agerar kudde när jag landar. Samt mitt andra knä, som lyckas bli helt demolerat. Byxorna jag har på mig fick en stor reva i sig, vilket även mitt knä fick. Min sambo skrattar såklart högt och länge, medan jag rodnar något när folk runt om mig tittar fundersamt.

Myess....

Testa bara att vara med mig en hel dag, så får ni se. Jag är inte tillräckligt vaksam, alldeles för mycket går snett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0