Plugga,

Borde jag göra, men det är så otroligt tråkiga uppgifter. Det känns mest som de försöker kolla att vi har läst böckerna mer än att göra en utveckling av oss som lärare. Förra uppgifterna var i alla fall att komma på olika sätt att planera lektioner på...

Fast nu har jag faktiskt gjort Litteraturseminarieuppgift 2!

Nu är det bara att göra en reflekterande text till Litteraturseminarieuppgift 1 och fältstudierapporten kvar denna vecka. Och Geologiuppifterna...

Jag är däremot stolt över att jag ansökt och valt kurser jag ska gå nästa termin nu!
Matematik är vi visserligen tvungna att gå, men det är endast en halv termin - så jag har även valt Engelska!
Som reservalternativ -vilket jag hoppas att jag inte ska behöva ha,  även om de verkar riktigt roliga - så har jag Bild, Slöjd och kommunikation samt Att möta barn och ungdomar i svåra livssituationer.

Jag har även valt vad jag och Valle ska göra i helgen!

De har så kallad "knattebio" på sf, där biljetterna endast kostar 35 kr styck. Så för 70 kronor kan jag tänka mig att lida igenom Alfons och Milla - och Valle lär tycka det är superroligt! Med lite popcorn och mys... ♥
Jag längtar redan.

Kommentarer
Postat av: D.Dede

Tack gumz =D



Kärlek

/ - D.Dede

2010-10-12 @ 00:11:54
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0