Riktigt Söndag,

Japp, idag är det faktiskt Söndag på riktigt!
Får se vad jag ska hitta på idag då..

Robin kanske kommer!
Valle blev hysteriskt ledsen igår, så vi kände att han verkar vara gladast när han får träffa honom. Speciellt som Robin kommer börja jobba nu på Måndag, och därför ha mycket mindre tid.

Jag ska städa, som vanligt.
  • Byta sängkläder, de är faktiskt torra idag.
  • Vädra.
  • Plocka upp på golvet, framförallt alla prylar som jag hämtade hemma hos Robin igår. Galet mycket!
  • Diska! Man kan aldrig diska för lite verkar det som.
  • Baka bröd, är det egentligen dags för.
  • Vattna blommor...
Tja, egentligen borde jag plugga också. Har en litteraturseminariumuppgift att lämna in snart. Och en gammal att göra också, eftersom jag blev sjuk. Och så fältstudierapport... Och massa matematik att räkna. Samt några Geologi uppgifter kvar att göra. Puh. Får väl se vad som blir gjort idag och i resten av veckan? Imorgon ska vår studiegrupp i alla fall till Vasamuséet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0