Vad fint det blir med alla blommor!

I vår lägenhet. Jag har planterat en ljung på vår balkong, som min sambo köpte in för några dagar sedan.



Jag har även planterat en silverek i ampeln.



De otroligt fula spikarna som ampeln hänger i är faktiskt förra hyresgästens. Hon var tydligen helt galen i spik, de finns överallt. Som 8 stycken ovanför vår micro...

Förra veckan fick jag och min sambo även en fin glasskål och prydnadsstenar i förlovningspresent av min sambos mor och bror. Tack så mycket! ♥ Jag har nu äntligen fixat till den, med mer eller mindre lyckat resultat.


Det blev ett lite udda inslag till vårt blombord..


Det är väl egentligen så att kaktusen inte riktigt passar in, men jag vet inte vart annars den ska stå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0