Valle pysslar vidare!

Om jag hade gjort lika mycket som en treåring så hade jag nog gått in i väggen..

Valle kan..

I microfonen.

.. sjunga fint för publik!

I microfon.

.. göra små yogapass! Visst är han sjukt vig?

Yoga?

.. hjälpa till med städningen. Dels genom att vädra äckliga gosedjur.

Vädrar sina

.. och dels genom att dammsuga!

Dammsugar med sin egna dammsugare.

... samt baka! Kladdkaka till fikat med pappa..

Kladdkaka.

..som sedan självklart måste provsmakas!

och provsmakar!

Och bröd - ett påhittat recept av mamma.

Bröd!

Det är både linfrön, solrosfröskärnor och valnötskärnor i.

 

Jag har visserligen lyckats avverka hela listan med saker som behövdes göras, se tidigare inlägg, så jag har faktiskt varit rätt flitig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0