Bilder,

Skäms lite över hur dålig jag är på att lägga upp bilder. Så dessa kommer nu 2 veckor i efterhand...
Valle på 4-H gården i Norra Ängby!


4hgårdens studsmatta!
Detta är i lekparken precis bakom däremot. En inbyggd studsmatta!

4-H gården
Valle leker imse-vimse-spindel!

4-H gården!
Här i ett litet spindel-hus...

4-H gården
Här åker Valle ned på stången. Han har en otroligt koncentrerad min!

Valle åker rutchkana
Här åker Valle rutchkana.

Valle åker rutchkana
Då skriker man: "WIHOOO"

Valle kör buss.
Här kör Valle bussen!

PICNIC!
Valle äter picnic!





Valle klappar geten
Valle klappar geten på örat!

Valle vill klappa hästen
"Valle ÄLSKAR hästar"..


Valle tittar på får
Fåren var däremot inte riktigt lika intressanta.

Här kommer ett urplock av andra bilder jag funnit på datorn sedan jag laddade upp bilder sist!

Valle i kartong!
Här sover Valle i en kartong!

Valle i kartong!

Han är så söt att man smäller av!

Valle i väskan!
Valle tycker faktiskt om att bli nedpackad i saker...

Valle är nedpackad!
Som kanske märks? :D


Valle tycker även om att sminka sigsjälv, precis som mamma.


Och så här fint blev resultatet!



Sist nu ska väl en obligatorisk ego-bild in.

Vackert...

Jag ser helt drogad ut! Men men, sliten som man är när man är småbarns-förälder! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0