Nu så...

Bara för att komma igång att skriva lite igen. Behöver någon kanal ut för mina tankar. Hjärnan får inte plats för alla mina produktiva och  bra idéer. ;)
Den här tjockisen ska åtminstonde ut och jogga snart! Johan har lyckats få mig att börja röra på mig. Jag är riktigt stolt över migsjälv. I flera år har jag trånat om att se bra ut, men jag har alltid misslyckats. Nu har jag däremot gjort något jag har fasat för hela mitt liv - visat upp utomhus hur otränad jag är! Bara det lilla steget är en framgång för mig... Sedan att jag lyckades småjogga sammanlagt 3 km igår finner jag helt otroligt. Får se hur länge Johan orkar hålla uppe min bristande motivation dock. Än så länge är han otroligt snäll mot mig i alla fall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0