TRÖTT!

Idag orkar jag knappt skriva något, så slut är jag! Vart på min första lektion efter att jag blev sjuk och märker nu att jag fortfarande inte är helt frisk. Tydligen ser jag inte alltför vacker ut heller, då min lärare kom fram till mig och frågade hur det var med mig - jag såg ju helt förstörd ut! Uppmuntrande nog så tog jag även mitt id-kort idag, så jag kan gissa hur bra den bilden blev.
Ser jag verkligen så sliten ut?


Jag hittade även några andra vackra bilder på min mobil!

OK, Själva bilden var rätt ful, men spindelnätet är helt fantastiskt!


Och så mitt eget artistiska konstverk, haha!

Imorgon ska Valle åka på semester till sin nyfödda kusin! Kommer bli jättetomt utan honom här, men jag tror nog han kommer att ha jättekul! Lilla gubben, ute på egna upptåg! ♥ Kommer lägga upp en bild på kusinens present imorgon också, när de inte kan gå in och kolla vad det är. Ska vara en hemlighet tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0