Kärlekstrams. :D

Så vart jag sjuk igen. Det känns verkligen otroligt tråkigt att missa så mycket i skolan. Speciellt som jag kände mig så otroligt dålig innan med pms:et. Men om man ska vara positiv så slipper jag gå utanför huset med en störtflod av mens. Hoppas bara jag blir frisk till Torsdag, eftersom dagens litteraturseminarium blev flyttat tills dess. Samt att min lektion faktiskt blev inställd idag också, tur i oturen!

Men trots att jag är sjuk så känner jag för att skriva ned varför jag numera är en förlovad flicka. Min älskling är nämligen den pojke jag valt att leva mitt liv med. Detta eftersom vi har mycket gemensamt, både värderingar, intressen och mentalitet. Men kanske främst för att han får mig att känna mig trygg och lycklig.
Tanken är däremot inte att vi ska gifta oss inom en snar framtid, utan detta kommer bli ett senare projekt. Själva syftet var snarare att visa varandra att vi båda två är inne i samma tankebanor.

Det största problemet just nu är bara att jag längtar efter att få hålla om honom varje liten sekund, pussa på honom och prata med honom hela tiden. Jag känner mig så svag när jag låter dessa kärlekskänslor växa! Nåväl, det går väl över förr eller senare, haha.

Kommentarer
Postat av: Karin

Du ska ju va glad att Johan inte bor på andra sidan jorden och du inte kommer att få träffa honom på 4 månader!

Fatta vilken saknad jag går igenom!!

2010-09-22 @ 08:44:03
URL: http://silverrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0